Ракіч, Беба (професор факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)). Маркетингові завдання на початку ХХІ століття / Б. Ракіч, М. Ракіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 446-455 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Макроэкономика Макроекономіка Общественное воспроизводство Суспільне відтворення Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- глобальный маркетинг -- глобьальний маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая глобализация -- маркетингова глобалізація -- маркетинговые задач -- маркетингові завдання -- онлайн-маркетинг -- персонализированный маркетинг -- персоналізований маркетинг -- потребители -- споживачі -- приоритеные направления -- пріоритетні напрями -- совместное создание ценности -- спільне створення цінності -- стабильное развитие -- сталий розвиток -- ТНК -- транснатциональные компании -- транснаціональні компанії -- цифровой маркетинг -- цифровий маркетинг -- электронная торговля -- електронна торгівля Анотація: Розглянуто завдання розвитку маркетингу на початку XXI століття. Основні завдання маркетингу, з якими стикаються теоретики і практики: по-перше, забезпечення ключової ролі маркетингу у визначенні та реалізації бізнес-стратегії, інтеграції та цілісного маркетингу, по-друге, глобалізація і глобальний маркетинг транснаціональних корпорацій (ТНК), по-третє, процес переходу на цифровий формат, ІНТЕРНЕТ та інші цифрові носії та онлайн-маркетинг, по-четверте, створення унікальної цінності за участю клієнтів і персоналізований маркетинг, і по-п'яте, процес сталого розвитку та сталого маркетингу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Ракіч, Міра (доцент факультету бізнесу Університету Мегатренд; м.Бєлград; Сербія; PhD (маркетинг)); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\ |