Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
деловое общение -- ділове спілкування -- дистрибуционные каналы -- дистрибуційні канали -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- коммерческий контент -- комерційний контент -- коммуникационные каналы -- комунікаційні канали -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- онлайн-реклама -- потребительская осведомленность -- споживча обізнаність -- потребительское отношение -- споживче ставлення -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- интернет -- інтернет
Анотація: ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)