Чеботарьов, Є. В.
    Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопрдуктів Луганської області / Є. В. Чеботарьов // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 201-210 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: М'ясопереробна галузь
   Мясоперерабатывающая отрасль

   Україна
    Луганська область

    Луганская область

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- ринок м'ясопродуктів -- анкетирование -- споживання м'ясних продуктыв -- потребление мясных продуктов -- м'ясопереробні підприємства -- мясоперерабатывающие предприятия -- м'ясопереробна галузь -- мясоперерабатывающая отрасль -- опрос покупателей -- опитування покупців
Анотація: Класифіковано основні риси ринку м'ясопродуктів Луганської області та обгрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів мєясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підгрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційного процесу товаровиробників м'ясопереробної галузі.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА