Литовченко, Ірина (доктор економічних наук). Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка Економіка підприємств Экономика Экономика предприятий Україна Украина Кл.слова (ненормовані): електронна торгівля -- інтернет-торгівля -- маркетингові дослідження -- інтернет-середовище -- віртуальні підприємства -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- банерна реклама -- контекстна реклама -- віртуальні співтовариства -- інформаційні технології в торгівлі -- электронная торговля -- интернет торговля -- маркетинговые исследования -- интернет среда -- виртуальные предприятия -- электронная коммерция -- интернет-маркетинг -- банерная реклама -- контекстная реклама -- виртуальные сообщества -- информационные технологии в торговле Анотація: Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Ботушан, Марія (кандидат економічних наук) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |