Абдулхаіров, Абжемиль Закерьянович (кандидат педагогічних наук). Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристського продукту та готельно-ресторанних послуг / А. З. Абдулхаіров> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка туризму Экономика Экономика туризма Україна Украина Крим Крым Кл.слова (ненормовані): інтернет -- Интернет -- соціальні мережі -- социальные сети -- туризм -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристична індустрія -- туритстическая индустрия -- туристичні послуги -- туристические услуги -- індустрія гостинності -- индустрия гостеприимства -- готельно-ресторанні послуги -- гостинично-ресторанный бизнес -- SWOT-аналіз -- каналы продвижения услуг -- канали просування послуг Анотація: Присвячено використанню соціальних мереж у туризмі, готельному та ресторанному бізнесі Криму, також дано оцінку позитивного і негативного впливу цього каналу просування комерційного продукту в індустрії гостинності. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |