Бєлова, Олена. Концептуальні підходи до мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами [Текст] / О. Бєлова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 59-60 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка торгівлі Экономика Экономика торговли Кл.слова (ненормовані): стратегічне управління торговельними підприємствами -- управління кадровим потенціалом підприємств -- кадровий потенціал підприємств -- маркетингова діяльність підприємств -- економіка підприємств -- стратегическое управление торговыми предприятиями -- управление кадровым потенциалом предприятий -- кадровый потенциал предприятий -- маркетинговая деятельность предприятий -- экономика предприятий Анотація: Визначено вимоги до формування ефективного мотиваціного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами. Проаналізовано важливість основних детермінантів мотиваційного механізму стратегічного управління торговельними підприємствами, з яких виділено управління кадровим потенціалом підприємства, управління фінансово-економічною складовою підприємства, управління матеріально-технічною базою підприємства. Сформовано схему мотиваційного механізму стратегічного управління підприємствами торгівлі. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |