Чукурна, Олена (кандидат економічних наук).
    Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 55-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
управління ціновим ризиком -- маркетинг підприємств -- індекс інфляції -- інфляція -- золотовалютні резерви -- морозиво Пломбір -- управление ценовыми рисками -- маркетинг предприятий -- индекс инфляции -- инфляция -- золотовалютные резервы -- мороженое Пломбир
Анотація: Розглянуто методологію управління ціновим ринком у системі маркетингу. Обгрунтовано методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методам.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)