Чукурна, Олена (кандидат економічних наук). Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О. Чукурна> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 55-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): управління ціновим ризиком -- маркетинг підприємств -- індекс інфляції -- інфляція -- золотовалютні резерви -- морозиво Пломбір -- управление ценовыми рисками -- маркетинг предприятий -- индекс инфляции -- инфляция -- золотовалютные резервы -- мороженое Пломбир Анотація: Розглянуто методологію управління ціновим ринком у системі маркетингу. Обгрунтовано методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методам. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |