Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 20-24 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- виробничий маркетинг -- економічна теорія -- маркетингові технології підприємств -- маркетингові стратегії підприємств -- економічний розвиток підприємств -- етапи розвитку підприємств -- модель маркетингового зростання підприємств -- кластерна політика підприємст -- кластери -- промислові підприємства -- промышленный маркетинг -- производственный маркетинг -- экономическая теория -- маркетинговые технологии предприятий -- маркетинговые стратегии предприятий -- экономическое развитие предприятий -- этапы развития предприятий -- модель маркетингового роста предприятий -- кластерная политика предприятий -- кластеры -- промышленные предприятия
Анотація: Розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п'ять моделей: три класичні і дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Замлинська, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)