Наровлянська, Марина (практичний психолог; психолог-методист; науковий кореспондент). Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- обдарованість -- одаренность -- проблема обдарованості -- проблема одаренности -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- напрями роботи психологічних служб -- направления работы психологических служб -- концепції обдарованості -- концепции одаренности Анотація: Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв'язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "Міленіум" №318. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психолгічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Бабкіна, Олена (учитель-методист; заступник директора з навчально-виховної роботи); Гальтон, Фрэнсис (психолог ; 1822 - 1911); Гильфорд, Дж. \о нем\; Рензулли, Дж. \о нем\; Міленіум, гімназія № 318 \о ней\ |