Богдановська, Людмила (кандидат педагогічних наук; вчитель історії; вчитель-методист). Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-освітні технології -- информационно-образовательные технологии -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчий потенціал -- творческий потенциал -- методика навчання історії -- методика обучения истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- історія -- история Анотація: Розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного і творчого мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |