Самбор, А. М.
    Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Література : С.39 : 9 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инклюзивное образование -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- практические занятия -- практичні заняття -- трудове навчання -- трудовое обучение -- учителя труда -- учителя трудового обучения -- вчителі трудового навчання
Анотація: Досліджуються можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах, а також дослідження результатів, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ