Левченко, О. О.
    Абнотивність як складова комплексу професійних компететностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 23-30. - Література : С.29-30 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
абнотивность -- викладачі вузів -- викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- высшее образование -- гуманитарии -- гуманитарное образование -- педагогика высшей школы -- педагогическая деятельность -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- преподаватели высшей школы -- преподаватели высших учебных заведений -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- студенти-гуманітарії -- студенты-гуманитарии -- творча здатність -- творча обдарованість -- творческая деятельность -- творческая одаренность -- творческие взаимоотношения -- творческие методы обучения -- творческие способности -- творчі здібності -- творчі методи навчання -- творчість студентів
Анотація: Розкривається процес формування особистості студентів-гуманітаріїв на основі розвитку абнотивності як складової комплексу професійних компетентностей викладача сучасної вищої школи. Автор статті підкреслює, що в педагогіці феномен абнотивності поки що не досліджений, але його сутність можна звести до дослідження й створення умов для творчого розвитку студентів (учнів) на засадах виховання творчого викладача. Абнотивність - це комплексна здібність педагога до осмислення й розуміння творчого учня, здатність надати потрібну психолого-педагогічну підтримку.