Х 97 Хсіє, Шень-Вень (Далекосхідний університет; м.Тайвань; Тайвань). Різниця в індивідуальному сприйнятті системи віртуального супроводу у вивченні економічних дисциплін / Хсіє Шень-Вень, Лі Чінь-Чань, Хсіє Мінь-Чіа> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 463-472 : рис.; табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика информатики Економіка інформатики Кл.слова (ненормовані): виртуальное сопровождение обучения -- віртуальний супровід навчання -- програмне забезпечення освіти -- прогаммное обеспечение образования -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- индивидуальные особенности восприятия -- індивідуальні особливості сприйняття -- платформа MSN -- экономические дисциплины -- економічна дисципліна Анотація: Представлено віртуальний месенджер для оцінки того, як особливості розробки програмного забезпечення у галузі освіти впливають на результати навчального процесу для студентів з домінуючим вербальним або візуальним сприйняттям. Учасники експерименту – 90 студентів-економістів, які використовують месенджер в якості доповнення до аудиторних занять. Виявлено ступінь впливу двох різних способів навчання на результати навчання двох типів студентів – з вербальною та візуальною домінантою. Дана різниця у сприйнятті врахована при розробці двох видів месенджера. Результати дослідження вказують на те, що при співпадінні домінанти сприйняття з відповідним інтерфейсом месенджера ефективність навчання суттєво підвищується. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Лі, Чінь-Чань (Наіональний університет м.Чіаі; Тавань); Хсіє, Мінь-Чіа (Національний університет наук і технологій; м.Коахсюнг; Тайвань) |