Артімонова, І. В. (кандидат економічних наук; Білоцерківський національний аграрний університет).
    Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах / І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 122-125 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321(4УКР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы сельскохозяйственных предприятий

   Фінанси сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
аграрные предприятия -- аграрні підприємства -- АПК -- маркетинговые расходы -- маркетингові витрати -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинг в АПК
Анотація: У статті висвітлено основні складові управління витратами маркетингу в аграрному секторі. Представлена структуран схема взаємодії функцій управління маркетинговими витратами на агропідприємствах. Встановлена об'єктивна необхідність формування витрат маркетингу в господарствах різних форм власності.