Сушенцева, Л. Л.
    Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 57-63. - Бібліографія : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключевые компетенции -- ключові компетентності -- ключові компетенції -- компетентність -- компетентность -- личностно-профессиональная компетентность -- навчально-виробничий процес -- образование Украины -- освіта України -- особистісно-професійна компетентність -- професійна мобільність -- професійна освіта -- професійні компетенції -- професійно-технічна освіта -- профессиональная мобильность -- профессиональное образование -- профессионально-техническое образование -- профессиональные компетенции -- учебно-производственный процесс
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи і життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості.