Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- майбутні учителі -- будущие учителя -- культурне дозвілля школярів -- культурный досуг школьников -- організація культурного дозвілля школярів -- организация культурного досуга школьников -- методика підготовки студентів -- методика подготовки студентов -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальний процес -- учебный процесс -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- практичні заняття студентів -- практические занятия студентов Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |