Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 11. - С. 94-103. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- Болонский процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- електронні підручники -- вища освіта -- высшее образование -- лектронные учебникии -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- вища історична освіта -- высшее историческое образование -- тестове оцінювання знань -- тестовая оценка знаний -- незалежне тестування -- независимое тестирование
Анотація: Аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)