Міжнародний кодекс ESOMAR. Проведення досліджень з використанням мобільних телефонів / переклад Юрія Горожанкіна> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 59-61 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- соціальні дослідження -- конфіденційність респондента -- опитування -- опросы -- маркетинговые исследования -- социальные исследования -- час для телефонування -- мобільні телефони -- конфиденциальность респондентов -- мобильные телефоны Анотація: Керівництво з маркетингових та соціальних досліджень за допомогою мобльних телефонів. Дод.точки доступу: Горожанкін, Юрій; ESOMAR, міжнародний кодекс \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |