Флейчук, Марія (кандидат економічних наук; доцент). Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / М. Флейчук> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 56-61. - Библиогр. в конце ст. - 3 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): метатехнології -- конкурентоспроможність економіки -- міжнародний маркетинг -- інтелектуальна праця -- національна безпека -- глобальне середовище -- інституційна трансплантація -- метатехнологии -- конкурентоспособность экономики -- международный маркетинг -- интеллектуальная работа -- национальная безопасность -- глобальная среда -- институционная трансплантация Анотація: Застосування метатехнологій у глобальному середовищі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |