Флейчук, Марія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / М. Флейчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 56-61. - Библиогр. в конце ст. - 3 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
метатехнології -- конкурентоспроможність економіки -- міжнародний маркетинг -- інтелектуальна праця -- національна безпека -- глобальне середовище -- інституційна трансплантація -- метатехнологии -- конкурентоспособность экономики -- международный маркетинг -- интеллектуальная работа -- национальная безопасность -- глобальная среда -- институционная трансплантация
Анотація: Застосування метатехнологій у глобальному середовищі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)