Скрипник, А. В.
    Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект / А. В. Скрипник // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 33-41. - Бібліографія : С.40-41 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дети, лишенные родительськой заботы -- дети-сироты -- детские дома семейного типа -- дитячі будинки сімейного типу -- діти, позбавлені батьківського піклування -- діти-сироти -- захист дітей -- педагогическая поддержка -- педагогическая поддержка личности -- педагогічна підтримка -- педагогічна підтримка особистості -- сирітство -- сиротство -- социальная защита детей -- социальная педагогика -- социальная поддержка -- социальное сиротство -- социально-педагогическая поддержка -- соціальна педагогіка -- соціальна підтримка -- соціальне сирітство -- соціально-педагогічна підтримка
Анотація: Проаналізовані структурна та змістова складові соціальної підтримки дітей, позбавлених батьківського піклування, з'ясовано трактування термінів "соціальна підтримка" та "педагогічна підтримка", складові, принципи і завдання соціальної підтримки названих дітей, її форми. Соціально-педагогічна підтримка - це система засобів, заходів і форм з надання оперативної допомоги певним категоріям громадян, які опинилися у важкому життєвому середовищі, через розв'язання їхніх індивідуальних проблем та забезпечення їх іншими пільгами. Правильно побудована соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, передбачає орієнтацію на особистість, індивідуальність, забезпечення дитині комплексної соціально-педагогічної допомоги в розв'язанні її проблем.