Чубала, Анна (професор; заідуюч кафедри маркетингу). Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства / А. Чубала> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 56-60 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): соціальна відповідальність бізнесу -- суспільна відповідальність бізнесу -- підприємства -- імідж підприємств -- місія підприємств -- социальная ответственность бизнеса -- общественная отвественность бизнеса -- предприятия -- имидж предприятий -- миссия предприятий Анотація: Спроба ідентифікації зв'язків і залежності між різними формами суспільного ангажування і реагування підприємств на очікування цільового ринку, та їх іміджа. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |