Міщенко, Михайло (кандидат соціологічних наук; Український центр економічних і політичних досліджень ім. О. Разумкова).
    Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил / Михайло Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 41-51. - Бібліографія : С.51. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія, 2004 р.
   Социология, 2010 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бело-голубые -- біло-блакитні -- оранжевые -- помаранчеві -- вибори президента -- выборы президента -- електоральна соціологія -- електорат -- емоційне самопочуття -- политическая психология -- политическая социология -- политические силы -- політична психологія -- політична соціологія -- політичні сили -- президентские выборы -- президентські вибори -- протестний потенціал -- протестный потенциал -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электорат -- эмоциональное самочувствие
Анотація: Досліджується вплив результатів президентських виборів 2004 та 2010 рр. на емоційне самопочуття прихильників "помаранчевого" і "біло-блакитного" політичних таборів. Виявлено спільни риси та відмінності між представниками цих груп в емоційному реагуван ні на зміни політичної ситуації.