Ісаєнко, Володимир (учитель фізики ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей / В. Ісаєнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст. - 4 малюнка. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творчі задачі -- абстрактна модель -- задачі з фізики -- теоретичні моделі -- мисленнєві екперименти -- навчальний процес -- методика викладання фізики -- творчі уяви -- одареннные дети -- творческие задачи -- абстрактная модель -- задачи по физике -- теоретические модели -- мыслительные эксперименты -- учебный процесс -- методика преподавания физики -- творческие представления
Анотація: Розглянуто проблему розвитку творчої уяви в обдарованих дітей під час вивчення фізики з допомогою творчих задач; розкрито сутність творчої уяви і її значення, обгрунтовано роль циклічності наукової творчості у фізиці, мисленевого експерименту та моделювання.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)