Шуляр, Василь (заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- изучение драматургии -- комедия сатирическая -- комедія сатирична -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\