Майорова, Н. Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки / Н. Майорова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Хмельницкий Кл.слова (ненормовані): науково-практичні конференції -- маркетингові технології -- конкурентоспроможність підприємств -- научно-практические конференции -- маркетинговые технологии -- конкурентоспособность предприятий Анотація: Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - головне питання IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, яка відбулася 9-11 грудня у Хмельницькому національному університеті. Дод.точки доступу: Хмельницький національний університет \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |