Майорова, Н.
    Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки / Н. Майорова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Хмельницкий

Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції -- маркетингові технології -- конкурентоспроможність підприємств -- научно-практические конференции -- маркетинговые технологии -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - головне питання IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, яка відбулася 9-11 грудня у Хмельницькому національному університеті.


Дод.точки доступу:
Хмельницький національний університет \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)