Дащенко, А. Методологія аналізу цінової політики конкурентів на товарному ринку / А. Дащенко> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 48-51 : табл., рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Економіка підприємства, 2008-2009 рр. Экономика Экономика предприятия Україна Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність продукції -- цінова політика -- товарні ринки -- аналіз цінової політики -- кондитерські ринки -- ціноутворення -- харчова промисловість -- конкурентоспособность продукции -- ценовая политика -- товарные рынки -- анализ ценовой политики -- кондитерские рынки -- ценообразование -- пищевая промышленность Анотація: Процес ціноутворення широко висвітлено в науковій літературі, але, як правило, детально розглянута лише витратна частина. При цьому факторам кон'юктури ринку, їх динаміці і змінам приділено значно менше уваги. В статті розглянуто використання наукового інструментарію для аналізу цінової політики конкурентів на прикладі підприємств харчової промисловості України. Дод.точки доступу: Полтавакондитер, кондитерське підприємство \о нем\; Бісквіт-Шоколад, корпорація \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |