Харченко, Тетяна. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина Организация образования в отдельных зарубежных странах Франція Ам'єн Франция Амьен Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\ |