Окландер, М. (професор; доктор економічних наук). Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна> // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 47-56
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- національні економіки -- інноваційний розвиток -- науково-технологічний розвиток країни -- державне регулювання -- тематика наукових досліджень -- технологічні пріоритети -- конкурентоспроможні технології -- опитування -- анкетування -- стратегічні маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- национальные экономики -- инновационное развитие -- научно-технологическое развитие страны -- государственное регулирование -- тематика научных исследований -- технологические приоритеты -- конкурентоспособные технологии -- опрос -- анкетирование -- стратегические маркетинговые исследования Анотація: Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових розробок на інноваційний розвиток національної економіки. Дод.точки доступу: Яшкіна О. (доцент; кандидат економічних наук) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний) |