Головніна, О. Г. Маркетингові засади конкурентоспроможності приємства на українському ринку автозапчастин / О. Г. Головніна, В. М. Сотниченко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. - N 1 (11). - С. 212-218. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/521/485. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/24. - Зміст . - ISSN 2415-8089
Управление предприятием Економічна політика Экономическая политика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- автозапчастини -- автозапчасти -- український авторинок -- украинский авторынок -- легкові автомобілі -- легковые автомобили -- комерційні автомобілі -- коммерческие автомобили Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Дод.точки доступу: Сотниченко, В. М. Є примірники у відділах: НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний) |