Головніна, О. Г.
    Маркетингові засади конкурентоспроможності приємства на українському ринку автозапчастин / О. Г. Головніна, В. М. Сотниченко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. - N 1 (11). - С. 212-218. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/521/485. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/24. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

   Економічна політика

   Экономическая политика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- автозапчастини -- автозапчасти -- український авторинок -- украинский авторынок -- легкові автомобілі -- легковые автомобили -- комерційні автомобілі -- коммерческие автомобили

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Сотниченко, В. М.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)