Новикова, І. В.
    Організація інтегрованих маркетингових комунікацій / І. В. Новикова, С. В. Черненко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2014. - N 1 (9). - С. 128-136 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/227/225. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- підприємство -- предприятие -- ринкові партнери -- рыночные партнёры -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікаційні інструменти -- маркетинговые коммуникационные инструменты

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Черненко, С. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)