Виноградова, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 4 (30). - С. 29-37 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2335/2234. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
Управление Управління підприємством Управление предприятием Маркетинг Кл.слова (ненормовані): стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- управління -- управление -- план -- процес -- процесс -- виробничо-комерційна діяльність -- производственно-коммерческая деятельность -- маркетолог -- підприємство -- предприятие Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Дод.точки доступу: Євтушенко, Н. О.; Кононенко, Є. Є. Є примірники у відділах: НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний) |