33
   О 41


    Pimonenko, T.
    Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник, № 2(265) . - P143-157 : il., a-tabl.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
investment -- інвестиції -- инвестиции -- stakeholders -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- green brand -- зелений бренд -- зеленый бренд -- marketing communications -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- green marketing -- зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- promotion -- промоція -- промоция


Дод.точки доступу:
Lyulyov, O.; Chygryn, O.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)