О 41 Pimonenko, T. Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn> // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник, № 2(265) . - P143-157 : il., a-tabl.
Экономика Екологія Экология Кл.слова (ненормовані): investment -- інвестиції -- инвестиции -- stakeholders -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- green brand -- зелений бренд -- зеленый бренд -- marketing communications -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- green marketing -- зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- promotion -- промоція -- промоция Дод.точки доступу: Lyulyov, O.; Chygryn, O. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |