Ясинська, Олена Георгівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри індстрії дозвілля Київського національного університету культури і мистецтв; заслужений артист України). Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди [Текст] / О. Г. Ясинська> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 25-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика легкой промышленности Економіка легкої промисловості Теория маркетинга Теорія маркетингу Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренды модной одежды -- бренди модного одягу -- дизайнеры одежды -- дизайнери одягу -- индустрия моды -- індустрія моди -- концепции продвижения брендов -- концепції просування брендів -- потребители индустрии моды -- споживачі індустріі моди -- рынок индустрии моды -- ринок індустрії моди -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- спрос на модные товары -- попит на модні товари -- факторы успеха брендов -- фактори успіху брендів -- зарубіжний досвід Анотація: Досліджено формування та розвиток ринку індустрії моди на прикінці ХІХ, ХХ та початку ХХІ століть, визначено концептуальні основи його функціонування, надано результати порівняльного аналізу роботи на ринку провідних й традиційних компаній. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\4.pdf Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Веблен, Торстейн Бунде (американский экономист; социолог; публицист; футуролог ; 1857-1929) \о нем\; Веблен, Торстейн Бунде (американський економіст; соціолог; публіцист; футуролог ; 1857-1929) \про нього\; Inditex, компанія \о ней\ |