MaЈka, Sylwia Anna (stydent). Дослідження комунікації КСВ LEGO GROUP у соціальних ЗМІ / S. A. MaЈka> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-38 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка підприємства Экономика Экономика предприятия Кл.слова (ненормовані): корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг -- імідж корпорацій -- імідж брендів -- корпоративная социальная ответственность -- социальные медиа -- цифровой маркетинг -- социальный маркетинг -- имидж корпораций -- имидж брендов Анотація: Проаналізовано комунікації LEGO Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі. Це поглиблене дослідження, яке можна вважати першим кроком до розуміння того, як соціальні медіа можуть використовуватися для комунікації у сфері КСВ, а отже, допомогти поліпшити імідж корпорації та бренду і залучити більше зацікавлених сторін. Дод.точки доступу: LEGO Group \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |