Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП). Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусска> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : 2 табл. - Библиогр.: с. 129-130 (14 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Средства массовой информации СМИ в целом Засоби масової інформації Змі в цілому Кл.слова (ненормовані): информационное поле -- інформаційне поле -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- методологии исследований -- методології досліджень -- социокультурный анализ -- соціокультурний аналіз -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- социология масс-медиа -- соціологія мас-медіа -- социология массовых коммуникаций -- соціологія масових комунікацій Анотація: Речь идет об использовании различных научных подходов в изучении коммуникативных стратегий, в частности в исследовании коммуникативных действий персонифицированного субъекта, направленных на формирование собственного информационного поля. Йдеться про використання різних наукових підходів у вивченні комунікативних стратегій, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля. |