Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія). Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Малайзия Малайзія Кл.слова (ненормовані): дни лояльного клиента -- дні лояльного клієнта -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- скидки -- знижки -- товарная политика -- товарна політика -- торговые центры -- торговельні центри Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)) |