Бебко, Світлана (кандидат економічних наук; викладач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації). Система вищої освіти як об'єкт наукового дослідження [Текст] / С. Бебко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- освітні функції -- образовательные функции -- система вищої освіти -- система высшего образования -- вищі навчальні заклади -- ключові тенденції -- ключевые тенденции -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- наукові дослідження -- научные исследования -- функції освіти -- функции образования -- ознаки класифікації ВНЗ -- признаки классификации ВУЗ -- класифікація ВНЗ -- классификация ВУЗ Анотація: Проаналізовано поняття вищої освіти, її зміст та функції. Досліджено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат. |