Шупакова, К. О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНЕУ"; м.Кривий Ріг; Україна). Формування інструментарію маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості [Текст] / К. О. Шупакова, В. Д. Мусієнко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 81-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика пищевой промышленности Економіка харчової промисловості Теория маркетинга Теорія маркетингу Кл.слова (ненормовані): аромаркетинг -- аромаркетинг -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинг инноваций -- маркетинг інновацій -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- партизанский маркетинг -- партизанський маркетинг -- пищевые предприятия -- харчові підприємства Анотація: Розкрито роль та значення маркетингу інновацій, запропоновано інструментарій маркетингу інновацій на підприємствах харчової промисловості. Розрахована ефективність впровадження запропонованих заходів маркетингу інновацій. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Мусієнко, В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна) |