Павлов, Владислав.
    Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економіки [Текст] / В. Павлов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 28-34 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність промисловості -- інноваційні товари -- споживчі потреби -- промислові комплекси -- зовнішні ринки -- стимулювання розвитку -- протекціоністські заходи -- якість продукції -- конкурентоспособность промышленности -- инновационные товары -- потребительские нужды -- промышленные комплексы -- внешние рынки -- стимулирование развития -- протекционистские меры -- качество продукции -- легка промисловість -- легкая промышленность -- інноваційна економіка -- инновационная экономика
Анотація: Висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та нових потреб споживачів, сформованих маркетингом.