Сорочан, Тамара (доктор педагогічних наук; професор).
    Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 24-31. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
андрагогика -- андрагогіка -- методология педагогики -- методологія педагогики -- неперервна освіта -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное образование -- непрерывное педагогическое образование -- підготовка майбутніх педагогів -- підготовка педагогів -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- подготовка будущих педагогов -- подготовка педагогов -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование
Анотація: Подано сучасне бачення методології післядипломної педагогічної освіти в контексті модернізації галузі. Розглянуто проблему професійного розвитку педпгогів на засадах ретроспективного, системного, андрагогічного, акмеологічного, аксіологічного та компе тентнісного підходів. Підкреслено значення неперервності освіти.