Рубанець, Олександра (доктор філософських наук; професор; Національний технічний університет України "КПІ"). Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): когнітивні пізнавальні здатності -- когнитивные познавательные способности -- вища освіта -- высшее образование -- философия образования -- філософія освіти -- методологічне оновлення вищої школи -- методологическое обновление высшей школы -- когнітивний складник оновлення -- когнитивный составляющий обновления -- метод особистісної репрезентації -- метод личностной репрезентации -- професійна ідентичність фахівця -- профессиональная идентичость специалиста -- методологія вищої школи -- методология высшего образования Анотація: Поряд із знанннєвим і нормативним аспектами методології вищої школи розглядаються когнітивний аспект. Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджується в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ідентичності. Утримувачі документа: НБ УІПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |