Рубанець, Олександра (доктор філософських наук; професор; Національний технічний університет України "КПІ").
    Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні пізнавальні здатності -- когнитивные познавательные способности -- вища освіта -- высшее образование -- философия образования -- філософія освіти -- методологічне оновлення вищої школи -- методологическое обновление высшей школы -- когнітивний складник оновлення -- когнитивный составляющий обновления -- метод особистісної репрезентації -- метод личностной репрезентации -- професійна ідентичність фахівця -- профессиональная идентичость специалиста -- методологія вищої школи -- методология высшего образования
Анотація: Поряд із знанннєвим і нормативним аспектами методології вищої школи розглядаються когнітивний аспект. Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджується в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ідентичності.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)