Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету). Система оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / В. Р. Гуцуляк> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 68-70 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика сельскохозяйственных предприятий Економіка сільськогосподарських підприємств Кл.слова (ненормовані): агромаркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинговая деятельность сельскохозяйственных предприятий -- маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств -- маркетинговые системы -- маркетингові системи -- математические методы -- математичні методи -- оценочные показатели -- оціночні показники -- системные составляющие -- системні складові -- терминология -- термінологія -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності Анотація: Розкрито сутність поняття «економічна ефективність», запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. У розрізі окремих функцій та складових комплексу маркетингу запропоновано систему економічної оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Для кожної складової системи визначено показники оцінки. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск |