Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/В 50
Автор(и) : Винтерхофф-Шпурк П.
Назва : Медиапсихология. Основные принципы : пер. с нем.
Вихідні дані : Х.: Гуманитарный центр, 2007
Кільк.характеристики :286 с.: граф., схем., табл.
Переклад видання: Winterhoff-Spurk, P. Medienpsychologie. Eine Einfuhrung. -Stuttgart, 2004
Примітки : Библиогр.: с. 267-286 (на нем.)
ISBN, Ціна 978-966-8324-36-9:
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9:070
Предметні рубрики: Психология
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): массовые коммуникации--масові комунікації--сми--змі--телевидение--телебачення--когнитивний розвиток--когнитивное развитие--насилие--насильство--агрессия--агресія--поведение--поведінка
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)

Дод.точки доступу:
Winterhoff-Spurk, P.