Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 06/С 92
Назва : Збірник наукових праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. № 18: Маркетинг : теорія і практика
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики :324 с.: рис., табл.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки : укр.рос. :
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(066)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспособность предприятий--конкурентоспроможність підприємств--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--товарна політика--товарная политика--інноваційна політика--инновационная политика--цінова політика--ценовая политика--розподіл товару--распределение товара--рух товарів--движение товаров--комунікаційна політика--коммуникационная политика--логістика--логистика--управління маркетингом--управление маркетингом
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)

Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)