Форма документа : Багатотомне видання Шифр видання : 06/С 92 Назва : Збірник наукових праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. № 18: Маркетинг : теорія і практика Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012 Кільк.характеристики :324 с.: рис., табл. Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Примітки : укр.рос. : ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138(066) Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспособность предприятий--конкурентоспроможність підприємств--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--товарна політика--товарная политика--інноваційна політика--инновационная политика--цінова політика--ценовая политика--розподіл товару--распределение товара--рух товарів--движение товаров--комунікаційна політика--коммуникационная политика--логістика--логистика--управління маркетингом--управление маркетингом Примірники :АНЛ(1) Вільні : АНЛ(1) Дод.точки доступу: Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ) |