Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Б90
Автор(и) : Буряк П.Ю., Карпінський Б.А., Карпова Я.Ю.
Назва : Маркетинг : Навч. посібник для вузів
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 966-8556-95-Х:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мікроекономіка--микроэкономика--споживчого вибору теорія--потребительского выбора теория--виробництво--производство--фірми--фирмы--конкуренція--конкуренция--монопольний ринок--монопольный рынок--економічні ресурси--экономические ресурсы--ринок праці--рынок труда--добробуту теорія--благосостояния теория--аналіз попиту--анализ спроса--аналіз пропозицій--анализ предложений--ринкова рівновага--рыночное равновесие--витрати--расходы--доходи--доходы--прибуток--прибыль--монополістична конкуренція--монополистическая конкуренция--олігополія--олигополия--заробітна плата--зароботная плата--екстреналії--экстреналии--ринкові невдачі--рыночные неудачи--суспільні блага--общественные блага
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)

Дод.точки доступу:
Карпінський, Б.А.; Карпова, Я.Ю.